V?eraj sem imel zanimiv "dru?beno-medijski" pogovor z biv?o sodelavko Vesno Pusovnik. Spra?eval sem se, zakaj nimate bralci TR.MarketingStudies.net najraje ?lankov o analitiki in optimizaciji, zelo pa obo?ujete ?lanke kot o?itno I pospe?evanje s prodaje Facebook-om.
In Vesna re?e:
"ljudje pri?akujejo, jim da pove? kako bo? najhitreje prodal, analitika pa I stvar zakaj nor prodal 5% ve?:"
Potem is za?nem spra?evati, ?e morda sense of res obstaja, da I internetna analitika nekaj postranskega nekaj, kar naredimo potem ko smo ?e vse ostalo.
Po mojih izku?njah I resnica povsem druga?na.
Analitika I srce internetnega tr?enja. Analitika I razlika med uspehom in propadom med. poslovnimSAMO nekaj primerov zakaj...
Internetna analitika I klju?en pogoj za ustvarjanje donosa na internetne medijske investicijeInternetnemu ogla?evanju namenimo ogromna sredstva, prakti?no najve?ji del internetnih prora?unov. Ampak, ?e samo male spremembe v medijskem spletu, oglasu in pristajalni strani lahko pomenijo tudi ve? kot 100% spremembo v rezultatu (tudi ve? ali), BREZ dodatne spremembe v medijski investiciji. Z internetno analitiko torej ?ele lahko dose?emo ustrezen donos na medijsko investicijo.Minimalna razlika v to?kah lahko pomeni ogromno spremembo v rezultatu odstotnih
Spletne trgovine is obi?ajno gibljejo nekje med 2-4% konverzijo iz obiskovalcev v kupce. Zdaj pa pomislimo, kaj pomeni optimizacija konverzije iz 2% na 2.5%. Govorimo o 0.5 odstotne to?ke razlike... zgolj a ta minimalna razlika prinese 25% pove?anje prodaje... ve? kakor lahko dose?emo z ve?ino internetnih oglasnih kampanj, ?e posebej, ?e smo na trgu ?e nekaj ?asa. Proces iskalnega know I analiti?ni proces
VSI (oz verjetno vsaj ve?ina: imamo radi ogla?evanje na sponzorirane klju?ne besede na Google-u.) Povsem jasno, saj I iskalni eden najdobi?konosnej?ih internetnih marketing kanalov. A pri tem is moramo zavedati, da I dejansko celoten proces zagona in upravljanja s kampanjami iskalnega know v resnici analiti?ni proces. Za?ne is ?e pri raziskovanju klju?nih cross in gre NATO vse do rezultatov izbolj?evanja dnevnega. TOLE is boste verjeli: ko SMO iskalni predali najbolj?ih analitikov enemu, I v manj kot mesecu dni pove?al prodajo preko iskalnega know za ve? kot... 40% isto?asno ?e pove?al marketing profitabilnost.Internetna analitika presega zakon padajo?ih donosov
Tudi v internetnem tr?enju velja zakon padajo?ih donosov: prej ali slej pridemo do to?ke, KB dodatne investicije karkoli prina?ajo ni?je in ni?je donose v. Z ustrezno uporabo analitike lahko ta prese?emo oz ga vsaj odlo?imo zakon. Ker vemo, KJE imamo ozka grla, in to znamo vsaj usmeriti k pravi re?itvi.
Lahko bi ?e nadaljeval in nadaljeval. TOLE pravzaprav kar kli?e h poglobljenemu ?lanku, ki pa bo moral po?akati na ?e nekaj ?e na?rtovanih objav.
SE ?e po?utim bolj?e, ko sem for dal iz sebe:.
?e odgovor na vpra?anje iz naslova: analitika dejansko I vir zaslu?ka.![Brezpla?ni internetni nasveti](/newsletter.gif)
Brezpla?ni tedenski nasveti in video posnetki za resno internetno dobi?konosnost, not glede na va? posel.
Prakti?ne internetne tr?enjske skrivnosti, ki jih does boste izvedeli nikjer drugje.
100% spo?tujemo va?o zasebnost!Va?ih podatkov not Homo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam. OD prejemanja brezpla?nih e-nasvetov is boste lahko odnaro?ili kadarkoli.![7 ekspresnih re?itev za dobi?konosno spletno mesto](/eknjiga7skrivnosti.png)
Internetni tr?nik, Manager, ki verjame predvsem, da "Brez prodaje does bo pi?kotov".
Trenutno med drugim odgovoren za internetno tr?enje in prodajo skupine Studio moderna, na trgih 20 vzhodne Evrope Srednje, z ekipo ve? kot 140 internetnih tr?nikov, ki upravlja ve? kot 100 spletnih trgovin v regiji.
V ?asu prostem mednarodni predavatelj ZDA (Evropa), avtor in podjetnik.
没有评论:
发表评论