2011年6月24日星期五

Z analitiko torej does moremo zaslužiti?

V?eraj sem imel zanimiv "dru?beno-medijski" pogovor z biv?o sodelavko Vesno Pusovnik. Spra?eval sem se, zakaj nimate bralci TR.MarketingStudies.net najraje ?lankov o analitiki in optimizaciji, zelo pa obo?ujete ?lanke kot o?itno I pospe?evanje s prodaje Facebook-om.

In Vesna re?e:

"ljudje pri?akujejo, jim da pove? kako bo? najhitreje prodal, analitika pa I stvar zakaj nor prodal 5% ve?:"

Potem is za?nem spra?evati, ?e morda sense of res obstaja, da I internetna analitika nekaj postranskega nekaj, kar naredimo potem ko smo ?e vse ostalo.

Po mojih izku?njah I resnica povsem druga?na.

Analitika I srce internetnega tr?enja. Analitika I razlika med uspehom in propadom med. poslovnim

SAMO nekaj primerov zakaj...

Internetna analitika I klju?en pogoj za ustvarjanje donosa na internetne medijske investicije
Internetnemu ogla?evanju namenimo ogromna sredstva, prakti?no najve?ji del internetnih prora?unov. Ampak, ?e samo male spremembe v medijskem spletu, oglasu in pristajalni strani lahko pomenijo tudi ve? kot 100% spremembo v rezultatu (tudi ve? ali), BREZ dodatne spremembe v medijski investiciji. Z internetno analitiko torej ?ele lahko dose?emo ustrezen donos na medijsko investicijo.Minimalna razlika v to?kah lahko pomeni ogromno spremembo v rezultatu odstotnih
Spletne trgovine is obi?ajno gibljejo nekje med 2-4% konverzijo iz obiskovalcev v kupce. Zdaj pa pomislimo, kaj pomeni optimizacija konverzije iz 2% na 2.5%. Govorimo o 0.5 odstotne to?ke razlike... zgolj a ta minimalna razlika prinese 25% pove?anje prodaje... ve? kakor lahko dose?emo z ve?ino internetnih oglasnih kampanj, ?e posebej, ?e smo na trgu ?e nekaj ?asa. Proces iskalnega know I analiti?ni proces
VSI (oz verjetno vsaj ve?ina: imamo radi ogla?evanje na sponzorirane klju?ne besede na Google-u.) Povsem jasno, saj I iskalni eden najdobi?konosnej?ih internetnih marketing kanalov. A pri tem is moramo zavedati, da I dejansko celoten proces zagona in upravljanja s kampanjami iskalnega know v resnici analiti?ni proces. Za?ne is ?e pri raziskovanju klju?nih cross in gre NATO vse do rezultatov izbolj?evanja dnevnega. TOLE is boste verjeli: ko SMO iskalni predali najbolj?ih analitikov enemu, I v manj kot mesecu dni pove?al prodajo preko iskalnega know za ve? kot... 40% isto?asno ?e pove?al marketing profitabilnost.Internetna analitika presega zakon padajo?ih donosov
Tudi v internetnem tr?enju velja zakon padajo?ih donosov: prej ali slej pridemo do to?ke, KB dodatne investicije karkoli prina?ajo ni?je in ni?je donose v. Z ustrezno uporabo analitike lahko ta prese?emo oz ga vsaj odlo?imo zakon. Ker vemo, KJE imamo ozka grla, in to znamo vsaj usmeriti k pravi re?itvi.

Lahko bi ?e nadaljeval in nadaljeval. TOLE pravzaprav kar kli?e h poglobljenemu ?lanku, ki pa bo moral po?akati na ?e nekaj ?e na?rtovanih objav.

SE ?e po?utim bolj?e, ko sem for dal iz sebe:.

?e odgovor na vpra?anje iz naslova: analitika dejansko I vir zaslu?ka.Brezpla?ni internetni nasveti

Brezpla?ni tedenski nasveti in video posnetki za resno internetno dobi?konosnost, not glede na va? posel.

Prakti?ne internetne tr?enjske skrivnosti, ki jih does boste izvedeli nikjer drugje.

100% spo?tujemo va?o zasebnost!Va?ih podatkov not Homo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam. OD prejemanja brezpla?nih e-nasvetov is boste lahko odnaro?ili kadarkoli.7 ekspresnih re?itev za dobi?konosno spletno mesto

Internetni tr?nik, Manager, ki verjame predvsem, da "Brez prodaje does bo pi?kotov".

Trenutno med drugim odgovoren za internetno tr?enje in prodajo skupine Studio moderna, na trgih 20 vzhodne Evrope Srednje, z ekipo ve? kot 140 internetnih tr?nikov, ki upravlja ve? kot 100 spletnih trgovin v regiji.

V ?asu prostem mednarodni predavatelj ZDA (Evropa), avtor in podjetnik.


View the original article here

没有评论:

发表评论