2011年6月25日星期六

Anatomija odličnih prodajalcev in prihodnost prodaje

Serija: DMA 2010

Na DMA 2010 sta Brian Fetherstonhaugh in Todd Herman iz OgilvyOne Worldwide predstavila izsledke raziskave v kateri so intervjuali nekaj najbolj?ih svetovnih prodajalcev direktorjev prodajnih podjetij s ciljem ugotoviti, kaj dejansko dobrega prodajalca naredi, kaj nas ?aka v prihodnosti in kako prodajni is moramo prodajalci spremeniti oz nadgraditi.

VAS zanima?

Vnaprej the opozorilo: predavanje I bilo precej konceptualno in nekoliko manj prakti?no. GRE za osnove pravzaprav. A za osnove, na katere mnogokrat pozabimo...

Presene?eni boste, o kak?nih "osnovah" I bilo govora. A vpra?anje bolj?e I, res jih obvladujemo?

Empatija
Postavite is iz svojega razmi?ljanja v strankine ?evlje. Kaj so njeni izzivi? Kaj so njene te?ave?Re?evalec te?av
Odli?ni prodajalci do posiljujejo zapakiranih re?itev, temve? najprej stranki pomagajo odkriti te?avo, ji oblikovati problem, ji glede na ponuditi oz predlagati ustrezno re?itev... in v?asih tudi re?i "does", ?e te re?itve nimajo.Komunikator
Motiviranja, inspiracije in jasnega komuniciranja prodajnega sporo?ila Sposobnost. Predvsem jasno komunicranje prodajnega sporo?ila I nekaj, kar v Sloveniji mnogokrat manjka...Vreden zaupanja
Does zgolj na prvi ob?utek, temve? predvsem v realizaciji obljubljenega. Obljubi rezultata mora ta tudi slediti rezultat."beer-worthy" (vreden, da z njim spijemo pivo)
Odli?ni v?e?ni so, ker konec koncev, ljudje sklepajo posle prodajalci s prijatelji.Neumorna energija
Obo?ujte kar po?nete obo?ujte svoje obo?ujte svoj izdelek stranke.

Dovolj enostavno, one does? The pri izvedbi vseh to?k is dostikrat zaplete, tudi najbolj?im.

DNA prodaje ostaja isti, spremenil pa to I na?in nakupovanja. Stranke niso ve? zgolj sledilci, temve? so prejele svojo mo?.Stranka I vedno bila kralj, da dandanes to za informacije ve? do zana?a na prodajalca, temve? jih poi??e sama (pri tem mnogokrat sicer ve? informacij, not pa nujno prave informacije spares).Dru?beni mediji pripomorejo k prodaji in najbolj?i prodajalci jih s pridom izkori??ajo za informiranje strank in povezovanje s strankami.A ?eprav to I sam nakupni proces spremenil, pa to prodajni procesi v podjetjih spreminjajo prepo?asi. Ve?ina zaposlenih prodaji potrebuje in ?eli ve? pomo?i v ter podpore pri privajanju na dru?bene medije.Prodaja in marketing to ?e vedno do razumeta.

Sporo?ilo Klju?no: spremenite to pa ali...

Kaj lahko naredite v praksi?

Svojim prodajnikom zaobvladati dru?bene medijepomagajte.Svoj prodajni proces podprite z dru?benimi mediji, predvsem z zagotavljanjem klju?nih informacij v podporo prodajnemu procesu.Prodajniki is morajo zavedati, da niso ve? vozniki (to I stranka!), temve? navigatorji, ki stranki pomagajo najbolj?e re?itve.Odnos marketingom med in prodajo spremenite iz "tenisa" c "ko?arko" (timsko delo). Za?nite s tem, da prodajo in the commercialization of spravite k pogovoru v isto sobo.Ugotovite, kak?en I nakupni proces strank va?ih, predvsem KJE na internetu raziskujejo svoj nakup, in to NATO Arthroplasty vsebinsko pozicionirajte.You are going to the spremljati internetne pogovore Za?nite in va?i industriji o.Preizkusite vsaj eno iniciativo pospe?evanja prodaje preko dru?benih medijev.

Kaj so digitalne vabe?

Miselno vodstvo
?lanki, e-poro?ila, blog objave itd. s katerimi predstavite svoje vrednote znotraj va?ega posla in va? pogled na razvoj ter koncepte znotraj va?ega posla. Ponudite jih na svojem spletnem mestu, preko dru?benih medijev, preko svojih predavanj itd. VSE z namenom pridobivanja pozornosti, pridobivanja kontaktov in pozicioniranja.Strokovne vsebine
Pomagajte strankam kupiti: nasveti, vodi?i, strokovne razlage itd.Vpletenost
Razli?ne kampanje, ki omogo?ajo vpletenost z va?im podjetjem in va?imi izdelki / strankam potencialnim. Razmi?ljajte viralno.

Da, vse skupaj nekoliko konceptualno in za mnoge preenostavno ?e skoraj.

Hkrati pa is v enostavnosti mnogokrat skrivajo stvari, ki jih vsakodnevno pozabljamo...

Brezpla?ni internetni nasveti

Brezpla?ni tedenski nasveti in video posnetki za resno internetno dobi?konosnost, not glede na va? posel.

Prakti?ne internetne tr?enjske skrivnosti, ki jih does boste izvedeli nikjer drugje.

100% spo?tujemo va?o zasebnost!Va?ih podatkov not Homo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam. OD prejemanja brezpla?nih e-nasvetov is boste lahko odnaro?ili kadarkoli.7 ekspresnih re?itev za dobi?konosno spletno mesto

Internetni tr?nik, Manager, ki verjame predvsem, da "Brez prodaje does bo pi?kotov".

Trenutno med drugim odgovoren za internetno tr?enje in prodajo skupine Studio moderna, na trgih 20 vzhodne Evrope Srednje, z ekipo ve? kot 140 internetnih tr?nikov, ki upravlja ve? kot 100 spletnih trgovin v regiji.

V ?asu prostem mednarodni predavatelj ZDA (Evropa), avtor in podjetnik.


View the original article here

没有评论:

发表评论