2011年6月24日星期五

Grda, lažnjiva statistics: Google VS Facebook

Statistics I ?udovita, lepa in seksi. Dokler is I do zlorabi.

?al pa lahko statisti?ne podatke vedno obrnemo tako, da nam povedo to?no tisto zgodbo, ki jo ?elimo sli?ati.

You Kliknite tr poglejte prvo primerjavo med Google-om in Facebook-om:

"Avgusta 2010 I Facebook page top kot online destinacija premagal Google [sledi ?udovit graf]." So Ameri?ani na Facebooku Avgusta pre?iveli 41.1 milijona UNMIT, v primerjavi z 39.8 milijoni minut na Google-u. ?

PA Zdaj vi.

Zakaj lahko ozna?imo kot grdo, la?njivo statistiko? Komentarji spodaj, prosim:.

Na Facebook - u is I vpra?anje razvila precej zanimiva debata na s prete?no pravimi odgovori (numbers - kot avtor prav norim, ker struggles na prispevke potem odvijajo tam, tu Names:, pa tudi komentar you I v povsem pravi smeri.)

Torej, odgovor I enostaven.

Avtor I v ?elji v dokazovanju svoje trditve uporabil povsem nesmiselno primerjavo, in sicer ?as, pre?ivet na mestu spletnem.

I zakaj ta povsem napa?na trditev?

Ker primerjamo hru?ke in jabolka.

Google I spletni iskalnik, katerega cilj I ?imhitreje uporabniku ponuditi pot do ga iskanega v najkraj?em ?asu preusmeriti mo?nem na drugo spletno mesto, medtem ko I cilj Facebook-a uporabnika zadr?ati pri sebi ?im dalj ?asa.

?e bi Google na iskalniku dosegal visok pre?iveti ?as na mestu, bi to pravzaprav pomenilo spletnem, da delajo nekaj hudo narobe.

Toliko glede ciljev.

Primerjava pa I neustrezna seveda tudi zaradi samega na?ina, kako uporabniki uporabljajo eno to drugo spletno mesto. Na Google - u zgolj poi??ejo iskano in gredo naprej, na Facebook-u pa izvajajo interakcijo s svojimi znanci.

Lekcija za vas?

Nikoli is primerjajte spletnih mest ali kakr?nihkoli podatkov, ki niso kompatibilni, saj boste dobili povsem napa?ne odgovore med sabo.

View the original article here

没有评论:

发表评论