2011年6月24日星期五

Največja skrivnost optimizacije konverzije spletne strani

Vzporedno s serijo ?lankov iz DMA 2010 v San Franciscu (ki numbers zdale? or kon?ana ?e) zdaj sledijo ?e poro?ila iz Conversion Conference in London, kjer sem predaval na za?etku tega tedna.

Ker sem to ravno vrnil, Danish bom samo na kratko za?el s klju?nim sporo?ilom iz lastnega predavanja. Ker resni?no verjamem, da is v tem skriva najve?ja skrivnost prodajne optimizacije konverzije spletne strani. Ker resni?no verjamem, da mora ta "skrivnost" biti vodilo vsem nam, ki is kakorkoli ukvarjamo s pospe?evanjem prodaje s pomo?jo InternetA.

For I:

Bistvo optimizacije konverzije I pomo? strankam pri nakupu.

Bolj kot z optimizacijo posameznih elementov ali celote strankam pomagamo, ve?ji bo u?inek na na? jasno tudi rezultat na zadovoljstvo strank.

Manj kot gre optimizacija v smer pomo?i pri nakupu, bo njen u?inek manj?i strankam.

Pozicija obrazca
Pozicija obrazca levo od besedila, desno od besedila ali pod besedilom. ?Pozicija obrazca sicer ima tudi dolo?en vpliv, one I ta, v primerjavi z resno pomo?jo strankam, klareren.Barva gumba za posredovanje obrazca
Da, gumb za posredovanje obrazca mora biti viden, takoj opazen mora nezmotljivo izgledati kot gumb. ?e nekaj, kar do izgleda kot gumb, popravimo v "gumbni" izgled, bo vsekakor pomagalo strankam bo imelo opazen pozitiven vpliv na konverzijo. ampak bo gumb rde? ali zelen ali oran?en Ali pa do bo imelo vpliva, razen ?e bo pomembno vplivalo ve?jega na opaznost gumba, ki I sicer neopazen.?Navigacija znotraj izdel?ne pod-strani
I bolj?e, da I navigacija za dodatne informacije o izdelku znotraj predstavitvene pod-strani izdelka levo od izdelka ali horizontalno glavno sliko izdelka pod? Kot ka?ejo tudi na?i zadnji testi, samo po sebi nima vpliva, s ?e prakti?no tem do dose?emo tudi drugih izbolj?av (npr. bolj?e izpostavitve drugih informacij). Dokler Bo torej stranka jasno opazila set interno navigacijo uporabljati I popolnoma vseeno, ali I your levo ali spodaj navigacija.

Razumite no me narobe. Tudi VSI ti elementi, in ?e mnogi drugi, vsekakor lahko imajo vpliv. An I ta manj?i, kakor pa neprimerljivo s spremembami, ki pomembno vplivajo na nivo strankam pomo?i.

Percipirana enostavnost obrazca za naro?ilo
Za?nimo z enostavnim. ?e iz obrazca odstranite nepotrebna polja (npr. rojstni datum, spol itd.), naredite obrazec na pogled enostavnej?i dodate ?e kak?no obljubo varnosti, vsekakor lahko govorimo o pomembnej?i stranki pri nakupu pomo?i, ki is bo tudi poznala na konverziji. Zakaj? Kako re?em za nekaj enostavnega tako lahko? Ker is stranke ustra?ijo dolgih in kompleksnih obrazcev. Ker jih do ?elijo izpolnjevati. Ker vam do ?elijo posredovati podatkov, ki nimajo nikakr?ne determined s transakcijo. Z optimizacijo obrazca odstranite eno izmed ovir do njihovega jim cilja s tem posledi?no pomagate.Obvezna registracija v spletni trgovini
Enako velja za obvezno registracijo v spletni trgovini. Zanjo or prav nobenega dobrega razloga, potencialne pa masovno odganja, saj jim predstavlja oviro stranke. Odstranite oviro, stranki in pove?ajte svojo prodajo pomagajte.Vsebinska pomo? pri nakupu
Gremo na ?e pomembnej?e in zahtevnej?e faktorje. Poglobljeni opisi izdelkov, ki is stranki resni?no pomagajo odlo?iti glede nakupa. Nakupni vodi?i, ki jo vodijo nakupa. Interaktivna orodja, s katerimi enostavno poi??e najustreznej?i izdelek. VSE to pomembno vpliva na pomo? stranki in posledi?no tudi pomembno vpliva na izbolj?ave v konverziji.Uporabna navigacija
Logi?no, one does? ?e z navigacijo stranki omogo?ite hiter dostop do to?no tistega, i??e kar, boste dosegli veliko ve?jo verjetnost nakupa.

Lahko na?teval ?e in ?e bi.

A nor namen tega kratkega zapisa. S primeri nisem ?elel dajati konkretnih nasvetov, temve? zgolj demonstrirati razliko med pravo in... nekoliko manj pravo pomo?jo strankam.

Bistveno pa I predvsem:

Bolj kot boste strankam pomagali pri nakupu ve?ja bo va?a internetna prodajna uspe?nost.Brezpla?ni internetni nasveti

Brezpla?ni tedenski nasveti in video posnetki za resno internetno dobi?konosnost, not glede na va? posel.

Prakti?ne internetne tr?enjske skrivnosti, ki jih does boste izvedeli nikjer drugje.

100% spo?tujemo va?o zasebnost!Va?ih podatkov not Homo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam. OD prejemanja brezpla?nih e-nasvetov is boste lahko odnaro?ili kadarkoli.7 ekspresnih re?itev za dobi?konosno spletno mesto

Internetni tr?nik, Manager, ki verjame predvsem, da "Brez prodaje does bo pi?kotov".

Trenutno med drugim odgovoren za internetno tr?enje in prodajo skupine Studio moderna, na trgih 20 vzhodne Evrope Srednje, z ekipo ve? kot 140 internetnih tr?nikov, ki upravlja ve? kot 100 spletnih trgovin v regiji.

V ?asu prostem mednarodni predavatelj ZDA (Evropa), avtor in podjetnik.


View the original article here

没有评论:

发表评论