2011年6月25日星期六

Optimizacija konverzije zahteva tudi PR aktivnosti

?e pred ?asom sem ekspresno povzel, kaj vse dejansko vpliva na konverzijo spletne strani. MnoGo ve?, kot zgolj spletna stran sama...

... mno?ica stvari, ki jih niti pribli?no tradicionalno tudi do povezujemo s konverzijo spletne strani, kot npr. internetne PR aktivnosti.

If situacijo Zamislite:

Potencialna stranka intenzivno razmi?lja o nakupu va?ega izdelka in to odpravi na internet.S spletnim iskalnikom poi??e va? izdelek... a med rezultati does najde strani, temve? tudi drugih mno?icova?e.

Kaj is zgodi, ?e I rezultat na 2. mestu (ali celo 1.) debata na spletnem forumu, kjer is ljudstvo spra?uje o kvaliteti va?ega izdelka, najde pa to tudi nekaj tak?nih ki va? izdelek naravnost popljuvajo?

Internetni uporabniki if pametni. Znajo iskati. Znajo klikati. Imajo neverjetno lakoto po informacijah... sploh, kadar is nameravajo lo?iti od te?ko prislu?enega denarja.

EMO Lahko prepri?ani, da bo velik dele? potencialnih strank posledi?no torej tudi prebral tovrstne debate... in jih pri svoji nakupni odlo?itvi tudi upo?teval.

Kaj menite, kako bo tak?na informacija vplivala na nekoga, ki is odlo?a o nakupu? Na nekatere does bo, na dolo?ene pa vsekakor bo.

posledi?no Bo torej zni?ala va?o konverzijo, pa ?eprav govorimo o ne?em, kar determined nima z va?o spletno stranjo.

Kaj torej naredimo v tem primeru? NPR. premislimo, ?e to I smiselno odzvati na potencialnim strankam podati zagotovila o kvaliteti in varnosti debato. PA ?e PODD v vode PR ...

In ?e pri tem naletimo na stranko, ki je bila nezadovoljna s storitvijo? Vpletemo na?o podporo strankam.

Kon?no, morda I potreben ?e ??epec za iskalnike optimizacije, s katero na?a bi druga spletna mesta (ali prijateljska spletna mesta) poskusili dvigniti nad bole?o razpravo v forumu.

Skratka, za nizko konverzijo I potrebnih mnogo ve? zdravil, kot zgolj optimizacija spletnega mesta in optimizacija virov obiska.

Lekcija za vas?

Na konverzijo nikar glejte poenostavljeno, temve? razumite, da is stranke za nakup ali poslovno sodelovanje do odlo?ajo v vakumu. Na va?o konverzijo vplivajo popolnoma vsi impulzi.

View the original article here

没有评论:

发表评论